قال عمرو زكي نجم منتخب مصر ونادي الزمالك السابق:”ممكن أعيش مع ست بدون زواج، ومعنديش مشكلة، وأنا مرتبط دلوقتي”.

العمل في النادي الأهلي
وتابع خلال الجزء الثاني من لقائه ببرنامج “العرافة” المذاع علي قناة “المحور”:”لا يمكن أن أعمل في النادي الأهلي “.

طليقة عمرو زكي
وأضاف:”لا يمكن أصالح مراتي الأولى واتجوزها من أول وجديد، لأنها رفعت عليا قضية وطلعت هاجمتني، أما مراتي التانية ممكن أرجعلها وانا بعتبرها بنتى التالتة”.

كرامة عمرو زكي
ولفت:”ممكن أعيد تجربة التمثيل، وانا بطبيعتي انسان مسالم بس الا الكرامة بالنسبة أو ان حد يتكلم في أعراض معايا، وممكن أموت واحد لو جاء علي كرامتي خاصة في مسألة الأعراض”. وأكد:”أقف في صف الكابتن محمود الخطيب رئيس النادي الأهلي ضد الكابتن مصطفى يونس، وكلنا بنحب الخطيب وحسن شحاتة”.

 

وقال عمرو زكي نجم منتخب مصر ونادي الزمالك السابق، في الجزء الأول من نفس اللقاء: “ما كنتش شارب خمرة ولا سكران وقت حادث العربية اللي اتعرضت له في الساحل، واللي عنده صور ينشرها”.

شرب عمرو زكي الخمر
وتابع: “قبل الحادثة كنت بشرب وبطلت وأكيد بقيت أحسن سلوكيًّا من الأول”.

حقيقة ارتباط منة فضالي
وعن حقيقة ارتباطه بالفنانة منة فضالي، علق عمرو زكي: “منة بالنسبة لي أخت ولما كانت مرتبطة خطيبها جاء خدني وروحنا اشترينا هدية، ولكني زعلت لما نزلت صورتي معاها في عيد ميلادها لأنها اتفهمت غلط بإننا على علاقة ببعض ومرتبطين”.

وواجه برنامج “العرافة”، المذاع على قناة “المحور”، نجم نادي الزمالك ومنتخب مصر السابق عمرو زكي، بصور له خلال وجوده في الملاهي الليلة.

صور عمرو زكي
وعلق عمرو زكي وفقا لما ورد في فيتو هنا، على صور الملاهي الليلية الخاصة به، قائلًا: “أنا بحب الحياة والخروجات والسهر، واللي عايز يحاسبني كان يحاسبني في الملعب”.

حقيقة صور عمرو زكي بالمغرب
ولفت: “الصور اللي متصورة ليَّ في مصر مش المغرب زي ما المواقع المغربية نشرت، أنا ما قعدتش في المغرب إلا 3 أسابيع أصلًا”.