عبرت الفنانة بدرية طلبة عن دعمها للفنانة شيرين عبد الوهاب بعد إثارتها الجدل بظهورها الأخير حليقة الرأس في أعقاب انفصالها عن زوجها السابق حسام حبيب.

وفي مقطع فيديو نشرته بدرية طلبة عبر حسابها على Facebook‎‏، ظهرت بدرية طلبة مرتدية باروكة معلنة دعمها الكامل لشيرين عبد الوهاب وقالت هحلق زلبطة على الزيرو.. تضامنا معاكي، الواحدة ما بتصدق شعرها يطول أقوم أنا طالعة عالناس بلبوصة كدا.. مفيش راجل يستاهل التضحية.

ووجهت بدرية طلبة رسالة للفنانة شيرين عبد الوهاب قائلة ” عملتي كدا علشان عندك اكتئاب؟ العالم كله عنده اكتئاب لو حسيتي بكدا كلميني قوليلي بدرية أنا عندي اكتئاب وأنا هخليكي تخرجي منه زي ما يكون مولودة من جديد.. وبعدين صعب أوي اللي انتي عملتيه مفيش راجل يستاهل التضحية دا هما سبب الاكتئاب”، مشيرة إلى أن ما أقدمت عليه شيرين كان بسبب الحسد وليس الاكتئاب.

ووجهت بدرية طلبة رسالة إلى شيرين عبد الوهاب، قائلة: أنا بس عايزة أفرحك وأضحكك شوية، إنتي جميلة وأنا بحبك وبحب صوتك، وكل الناس بتحب صوتك، إنتي ست موهوبة وجميلة.

وخطفت شيرين عبد الوهاب الأنظار في حفلها الأول بعد الانفصال بظهورها وهي حليقة الشعر، مما شغل الجمهور إن كانت تمر بظروف نفسية صعبة بعد طلاقها أم مجرد نيو لوك، لتخرج بعدها شائعات تؤكد أنها تعرضت للضرب والتعنيف على يد طليقها وهو من قص لها شعرها! ولكنها نفتها مؤكدة أنه قرارها ولا داعي لظلم الأبرياء.

وقبل ظهور شيرين بساعات على المسرح، ظهرت في فيديو، وطمأنت جمهورها عليها وقالت أنها تشعر بالقوة من خلال دعمهم لها. للمزيد من هنا